ستاد یادواره های شهید محمدی و شهدای قرقی

*وب سایتی در راستای فرهنگ شهادت و ایثار . شهدای قرقی مشهد مقدس *مرگ برای ما ننگ بود - شهادت میراث و افتخار ماست *

ستاد یادواره های شهید محمدی و شهدای قرقی

*وب سایتی در راستای فرهنگ شهادت و ایثار . شهدای قرقی مشهد مقدس *مرگ برای ما ننگ بود - شهادت میراث و افتخار ماست *

ستاد یادواره های شهید محمدی و شهدای قرقی

*پاسدار شهید حاج رضا محمدی قرقی*
- موسس و فرمانده پایگاه امام رضا علیه السلام
- فرمانده حفاظت مقر سیلو سنندج
- فرمانده تخریب گردان عبدالله، تیپ ۱۸ جوادالائمه

هشتمین یادواره فرمانده شهید حاج رضا محمدی قرقی و ۳۸ شهید گرانقدر قرقی مشهد در آستانه سی و سومین سالگرد شهادت پاسدار شهید حاج رضا محمدی قرقی و همزمان با روز بصیرت و ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها در روز شنبه ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ در مسجد جامع قرقی واقع در زادگاه شهید برگزار گردید.
 

بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء مراسم با قرائت قرآن توسط آقای کاظم کشمیری و دعای صلوات و سلامتی و ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و زیارت عاشورا آغاز گردید. پس از پذیرایی مختصر حضار، با پخش سرود ملی جمهوری‌اسلامی ایران و صلوات خاصه علی بن موسی الرضا علیه السلام مراسم رسما آغاز گردید.

سخنرانی حجت الاسلام پژمانفر، نماینده ولایی مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی درباره بصیرت و خاطرات دفاع مقدس و نقش آفرینی شهدای گرامی، محفل شهدا را به اوج خود رساند.

حجت الاسلام پژمانفر ضمن تجلیل از شهدای والا مقام قرقی، به اطاعت از امام و رهبری در وصیت نامه شهدا اشاره نمودند و حضار را به بصیرت و از خودگذشتگی شهدا متذکر نمودند.



ایشان همچنین از سنگ اندازی بعضی از دولتمردان و نمایندگان مجلس در مسیر انقلاب و معیشت مردم گلایه نمودند و مردم را به هوشیاری و حمایت از رهبری دعوت نمودند.



بعد از سخنان نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی، مداح اهل بیت آقای علی خنجری به مناسبت نهم دی روز بصیرت با صدای زیبایشان در مدح امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب علیه السلام نیز مدیحه سرایی نمودند.


 

بعد از پخش کلیپ هایی از دفاع مقدس و بصیرت افزایی، شاعر انقلابی خسرو ضعیف شعر زیبایی در وصف شهدای قرقی سرودند که مورد استقبال و همراهی حضار قرار گرفت.



 
مراسم با سخنان و دعای حاج آقای ملکی رییس بنیاد شهید مشهد ختم گردید.

در پایان با غذای متبرک شهدا و اهل بیت علیهم السلام از میهمانان گرامی پذیرایی به عمل آمد.

پس از صرف شام، نیز عطرهای متبرک رضوی و بسته های آموزشی قرآنی به شرکت کنندگان و حاضرین، از طرف یادواره فرمانده شهید حاج رضا محمدی قرقی اهداء گردید.



 

شایان ذکر است که نماینده متواضع و مردمی مشهد جناب حجت الاسلام پژماتفر و حاج آقای ملکی و دیگر مسئولین همراه با روی باز و با افتخار در سفره معطر به یاد شهدا در کنار مردم و حضار در هشتمین یادواره شهید محمدی و شهدای قرقی شرکت نمودند.

از تمام عزیزانی که در این محفل شرکت نموده و زینت بخش یادواره شهدا بودند تشکر نموده و ان شاالله شفاعت شهدا را برای تمامی این عزیزان آرزومندیم.

در پایان از کمک و همکاری هیئت امنا و روحانی مسجد جامع قرقی و حوزه ۶ ناحیه حر، که ما را در برگزاری یادواره هشتم یاری نمودند، صمیمانه تشکر می نماییم.

شادی ارواح طیبه شهدا به خصوص شهدای قرقی صلوات

الـلَّـهــُمَّ صــَلِّ عَـلَـى مُـحَمَــّـدٍ و آلِ مُـحَـمــَّدٍ و عَـجِّـلْ فَرَجَــهم 

انتشار و برداشت مطالب کانال با ذکر صلواتی آزاد می باشد.

کانال «جامع شهید محمدی قرقی»

https://sapp.ir/pshrmq

صفحه هورسا «فرمانده شهید حاج رضا محمدی قرقی»

https://www.hoorsa.com/pshrmq

وبلاگ «ستاد یادواره های شهید محمدی و شهدای قرقی»

http://pshrmq.blog.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۱
شهید محمدی قرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی