ستاد یادواره های شهید محمدی و شهدای قرقی

*وب سایتی در راستای فرهنگ شهادت و ایثار . شهدای قرقی مشهد مقدس *مرگ برای ما ننگ بود - شهادت میراث و افتخار ماست *

ستاد یادواره های شهید محمدی و شهدای قرقی

*وب سایتی در راستای فرهنگ شهادت و ایثار . شهدای قرقی مشهد مقدس *مرگ برای ما ننگ بود - شهادت میراث و افتخار ماست *

ستاد یادواره های شهید محمدی و شهدای قرقی

*پاسدار شهید حاج رضا محمدی قرقی*
- موسس و فرمانده پایگاه امام رضا علیه السلام
- فرمانده حفاظت مقر سیلو سنندج
- فرمانده تخریب گردان عبدالله، تیپ ۱۸ جوادالائمه

نامه کسر از حقوق

يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۰۰ ق.ظ

نامه لو رفته یکی از مدیران برای حقوق !!!



بسمه تعالی
به: کارگزینی سپاه ساری
از: پاسدار عملیات ذبیح الله عالی
موضوع: کسر نمودن حقوق ماهیانه

محترماً به عرض می رسانم چون اینجانب دارای چهار هکتار زمین زراعتی آبی و خشکه می باشم و دارای درآمد زیاد می باشد و همین طور حقوق من زیاد می باشد. لذا درخواست می نمایم که در اسرع وقت از حقوق ماهیانه من حدود دو هزار تومان کسر نمائید. خداوند همه ما را خدمتگزار اسلام و امام قرار بدهد.
آمین
ذبیح الله عالی

لازم به توضیح است که حقوق پاسداران در آن دوران از ماهی 3000 تومان تجاوز نمی کرد و این یعنی بخشش 2/3 ( 67%) حقوق به بیت المال.!؟

در اواخر سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۶ در منطقه عملیاتی دهلران، گردان مسلم بن عقیل (ع) تحت فرماندهی عالی پیش قراول عملیات بود. آن‌ها از خطوط مقدم گذر کردند تا اینکه در پاسگاه چیلات در خاک عراق به محاصره نیروهای دشمن درآمدند و عالی پس از نبرد دلیرانه در تاریخ سوم اسفند ۱۳۶۲ به همراه گروهی از نیرو‌هایش به شهادت رسید.

و این هم دلنوشته آتشین احمد یوسف زاده، نویسنده کتاب آن بیست و سه نفر پیرامون افتضاح فیش های حقوقی :

این، حال دیروز مردان خدمتگزار ما بود. باور کردنی نیست، اما بود. معلوم است که نویسنده ی این نامه نباید الآن زنده باشد. او شهید شده و حقوق کاملش را با همه ی امتیازات و مزایا از آستان باریتعالی دریافت کرده است. اما ما از اسلام فقط ...

ماجرای فیش های حقوقی لکه ی ننگی شده بر پیشانی ما که هیچ عذری توجیه آن نمی تواند کرد، جز اینکه دستانمان را بگیریم بالا و به تهیدستان جامعه و به شهیدانی چون ذبیح الله عالی بگوییم ما اشتباه کردیم، ما غلط کردیم، جبران می‌کنیم. و جبران کنیم.

در این فساد مشمئز کننده، لطفا هیچکدام خودمان را کنار نکشیم، که پذیرفتنی نیست. همه مقصریم. همه ی دولت های بعد از جنگ. همه ی وزرا، همه ی مجالس، همه ی قاضی القضات ها؛ پای همه مان گیر است.

ما دویدیم دنبال قدرت. از مدینه ی فاضله ی ذبیح الله عالی به دنیای سیری ناپذیر صفدر حسینی ها با کله سقوط کردیم. سالهاست  به تعبیر رهبر انقلاب میخواهیم با دستمال کثیف شیشه را پاک کنیم، اما هر روز این شیشه مات تر می شود و ما شرمنده تر.

هی فساد موج زد، هی گفتیم نگوییم، که بی بی سی می‌شنود؛ زشت است. سرمان را تا سینه زیر برف کردیم. اژدهای دنیاطلبی بر وجود کارگزاران نظام اسلامی چنبره زد و ما مثلا آبروداری کردیم و دزدان و حامیانشان را قطع ید نکردیم.

خدای را، وقتی یک آبگوشت گرم، تمام آرزوی کودک یتیم رودباری است، وقتی افطار دختر نوجوان قلعه گنجی آنطور که خودم دیدم، یک کاسه آب گرم با چند قاشق رب گوجه و کفی نان است و سحری اش یک کاسه ماست ترش، وقتی پیرزن چاه دادخدایی شناسنامه ندارد که یارانه اش را بگیرد،  آنوقت مگر ما می توانیم ننگ فیش های حقوقی 57 میلیون تومانی مدیران نظام و از آن زشت تر، حق میلیونی اوقات فراغت فرزندانشان!! را با آب هفت دریا از چهره ی خودمان و نظام مظلوممان بشوییم؟!

ما به کجا رسیده ایم خبر مرگمان؟! به کجا؟ مهندس ژاپنی به خاطر چند روز تاخیر در تحویل پروژه اش، از شدت عذاب وجدان دست به خودکشی می زند و ما برای هشت یا دوازده ساعت کار در برج های مرتفع و دکورهای چشم نواز و خدم و حشم بیشمار، ماهی 50 میلیون پول و بلکه بیشتر می گیریم و یک وام سیصد میلیونی با بهره ی چهار درصد هم رویش؟

مسلمان! بعد از این همه شهید، این همه جانباز و این همه آزاده، امروز  که خون شهدای نسل نو، مدافعین حرم هنوز خشک نشده، چرا باید رد پای دزد آبادی ما شبیه چکمه های کدخدا باشد!؟ چرا؟


بی جهت نبود که او را ذبیح الله نام نهادند

فرمانده شهید ذبیح الله عالی ،همان کسی است که به گفته ی همرزمانش آنچنان با قرآن مأنوس بود که در سخت ترین شرایط جنگی هم حتی آن را از خود دور نمی کرد و هر کسی اینگونه بود،بدانید بی سر وارد محشر خواهد شد

وخواست خداوند این بود که اورا به قربانگاه ببرد

همان قربانگاهی که حسین ،(ذبیح الله) را به آنجا کشاند و حدیث شریف قدسی مصداق روشن این قانون خدشه ناپذیر حضرت رب الارباب است:

مَن طَلَبَنی وَجَدَنی وَ مَن وَجَدَنی عَرَفَنی وَ مَن عَرَفَنی عَشَقَنی وَ مَن عَشَقَنی عَشَقتُهُ وَ مَن عَشَقتُهُ قَتَلتُهُ وَ مَن قَتَلتُهُ فَعَلی دِیَتُه وَ مَن عَلی دِیَتُه وَ اَنَا دِیَتُه.....


گذری کوتاهی بر حیات طیبه شهید عالی

در تابستان سال 1332 ، در روستای کردکلا بخش جویبار در خانواده ای کشاورز متولد شد.چون پدرش قبل از تولد او فوت کرده بود،مادر نام پدرش ذبیح الله را بر او نهاد.

او تحصیلات ابتدائی را در روستای محل تولد خودگذراندوپس از آن برای تحصیلات به قائم شهر مهاجرت کرد.

در کنار تحصیل به ورزش کشتی محلی علاقه بسیار داشت. دارای روحیة پهلوانی و منش مردانگی بود. در سال 1355 ازدواج کرد.

در تاریخ 26 مهر 1360 به عضویت رسمی سپاه پاسداران ساری با تشکیل یک گروه ضربت در عملیاتهای مختلف درون شهری علیه منافقین فعالیت داشت.در 10 اسفند 1360 به عنوان جانشین گردان در منطقه عملیاتی مریوان تا 15 اردیبهشت 1361 انجام وظیفه می کرد.

در تاریخ 16 آبان 1361 به عنوان فرمانده گردان مسلم عقیل (ع) لشکر 25 کربلا منصوب شد.


                                  

در اواخر سال 1362 در عملیات والفجر 6 در منطقه عملیاتی دهلران گردان مسلم بن عقیل (ع) تحت فرماندهی عالی پیش قراول عملیات بود. آن ها از خطوط مقدم عبور کردند تا اینکه در پاسگاه چیلات در خاک عراق به محاصره نیروهای دشمن در آمدند و عالی پس از نبرد دلیرانه در تاریخ 3 اسفند 1362 به همراه گروهی از نیروهایش به شهادت رسید. به علت شرایط سخت عملیات و عقب نشینی سریع نیروهای خودی جنازه او در داخل خاک عراق باقی ماند. سرانجام در سال 1372 پیکر شهید ذبیح اللّه عالی توسط گروه های تفحص در منطقه عملیاتی چیلات کشف و پس از تشییع در گلزار شهدای کردکلا به خاک سپرده شد. از شهید ذبیح اللّه عالی به هنگام شهادت پنج فرزند به نامهای زینب ، صفیه ، علیرضا، روح اللّه و محمد باقر به یادگار ماند.  

                                             
         سردار شهید  عالی ایستاده نفر سوم سمت راست درکنارشهید بصیر                                                                                                                           

     

فرازی از وصیت شهید عالی

اى یاران با وفاى امام خمینى، سلام بر شما سلام بر شهیدان شما که غریبانه در دشتهاى داغ خوزستان و کوهستانهاى سخت کردستان مظلومانه جان دادند. سلام بر لحظات پرشکوه شهادت آنها سلام بر پیچ و تاب و رکوع و سجود لحظات جان دادن آنها، سلام بر خانواده شهداً که چشم و چراغ این ملتید سلام بر شما که با قامتى استوار صبورانه بار سنگین انقلاب را بر دوش میکشید. اگرچه لب تان گریان است اما نمى‌گریید اگرچه چشمتان اشک دارد اما اشک نمى‌ریزید.

مى‌دانم شما بجاى گریه شعار مرگ بر آمریکا و شوروى و اسرائیل سر می دهید و با اعمال قلبتان ندا می دهید، خدایا خدایا تا انقلاب مهدى خمینى را نگه‌دار.

 


چند نامه از سردار بی سر شهید ذبیح الله عالی:

قبل از انقلاب کشاورزی می کرد،بعد از انقلاب مدت 2 سال دریکی از هنرستانهای « بابل» ومدت کمی هم در کمیته ی انقلاب اسلامی(سابق)در« قائم شهر» مشغول خدمت بود.


در تاریخ 26/7/1360 به عضویت رسمی سپاه درآمد و در سپاه« ساری »مشغول به خدمت شد.به خاطر بضاعت خوب مالی که داشت در یک درخواست کتبی از سپاه محل کارش خواست تا حقوق او را به اندازه ی 2000 تومان (درسال 61 )از اصل حقوقش کسر وصرف کمک به جبهه نمایند.این درحالی که در آن دوران حقوق پاسداران از ماهی 3000تومان تجاوز نمی کرد.نامه زیر نمونه ی خوبی می تواند باشد برای سنجش رفتار کسانی که امروز در ادارات ونهادهای دولتی حقوق دریافت می کنند،وگاهاً وعموماً از دریافتهای ماهیانه خود ناراضی بوده وعملاً ادارات دولتی را میدان مسابقه ای کرده اند برای کار کمتر ودریافتی بیشتر!!


بسمه تعالی

به: کارگزینی سپاه ساری

از: پاسدار عملیات ذبیح الله عالی

موضوع: کسر نمودن حقوق ماهیانه

محترماً به عرض می رسانم چون اینجانب دارای چهار هکتار زمین زراعتی آبی و خشکه می باشم و دارای درآمد زیاد می باشد و همین طور حقوق من زیاد می باشد. لذا درخواست می نمایم که در اسرع وقت از حقوق ماهیانه من حدود دو هزار تومان کسر نمائید. خداوند همه ما را خدمتگزار اسلام و امام قرار بدهد.

آمین ذبیح الله عالی


بسمه تعالی

از: گردان مسلم بن عقیل

حضور معظم حضرت امام خمینی دامت برکاته

بعد از سلام با بوسیدن دست مبارکتان از راه دور محترماً خدمت حضرت امام به عرض می رسانم که اگر تمامی یک دست کسی گچ گرفته باشد ( و نصف انگشتان بیرون باشد) و به علت شکستگی دست را نمی توان حرکت داد تکلیف چیست و اگر تیمم باشد به چه صورت انجام دهد. مثلاً آیا باید پیشانی را هم دست بکشد.

عرضی نیست سلامتی و طول عمر برای حضرت امام و فرج آقا امام زمان (عج) را از درگاه ایزد منان خواستاریم.

لشکر 25 کربلا از گردان مسلم بن عقیل ذبیح الله عالی

التماس دعای شهادت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۰
شهید محمدی قرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی